donderdag 11 juli 2013

Zuuurrrr

Nou had veel mini paprikaas;-)
En weer komkommers dat plus een doorgeschoten augurk LOL en 2 normale dat dan weer wel,
en de augurkenplanten die tegen het dak opgroeien inmiddels dus ik weer aan inmaken.

Iets meer suiker erin gedaan, huisgenoten vonden naarmate het langer stond te zuur,
niet in zout ingelegd 24 uur dus mij benieuwen.



Dit heb ik gebruikt en als extra nu 5 rode uien en 9 knoflooktenen
Dit keer heb ik de azijn gekookt met 250 gram suiker 1 liter azijn, kruidenzout van dr Vogel
peper uit de molen en de paprikaas begreep dat je ze of moest meekoken of roosteren.



Schoongemaakt en kleiner.


Belangrijk altijd de potten uitkoken
En er is een levendige discussie of je nou heet azijn of koud azijn erover moet doen , nou uit gemakzucht heb ik het er heet overheen gedaan.

Mij benieuwen ik zet er later bij of het lekker was of dat je dit vooral niet moet doen;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten