dinsdag 14 mei 2013

Groei en bloei update

Niet zo een heel geweldige foto zal volgende keer me camera eens mee nemen, maar daar komen me Allium bollen, heb grote en normale geplant.

Ze komen met een razende vaart de grond uit nu.

Oke regen of geen regen me kas en tunnel bekeken vandaag, de boel staat nog ondanks enorme regenval en storm.

De Augurken en Komkommers doen het prima vooral de snackkomkommers staan er erg mooi bij, tunnel kas lijkt het goed te doen, vochtig klimaat wel binnen, maar denk dat deze planten het goed kunnen hebben.

In de Glazen kas staan de doperwten in bloei prachtige witte bloemen heb foto gemaakt maar ook die kwaliteit is niet goed, krijg je he handschoenen aan en uit gedonder met aarde vingers;-)
Hier een wazige aanstormende doperwt!

De tomaten planten groeien echt enorm zeg hingen ineens zo veel taken met bloemen in dat ik de onderste maar verwijderd heb.


Verder groeien de suikermais de Early White en de Purple Queen ook bijzonder goed!



Als laatste heb ik vandaag 8 Broccoli  plantjes buiten neergezet en er een net overheen getrokken, meteen dat net over 5 aardbeien gezet, ben daar echt slordig in dat netten gedoe heb er eigenlijk geen geduld voor, lol, me man verbeterd me graag dus die zal er wel mee gaan stoeien van weekeind!

Nou genoeg  voor vandaag!
Tot het volgende Blog.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten