donderdag 23 mei 2013

Nat Nat en Nog eens Nat

Nou geen verassing natuurlijk het regent in Nederland veel vaak hard en langdurig!

Enfin Mijn snackkomkommers vinden de tunnel kas helemaal niets en zijn slap gaan hangen, aangezien ik geen enkele ervaring heb met snack komkommers heb ik geen idee wat het probleem is, denk te jong in volle grond van tunnel kas vanuit glazen kas.

Ik heb ze toegesproken aangemoedigd bedrijgt;-) ze zijn slap en ik maak geen enkele indruk op ze , dus toch maar weer wat water gegeven toch raampje in tunnelkas opengezet  en afwachten maar.

De augurken en komkommers doen het prima!

Er hangen al peulen in de doperwten ook yeahhhhhh!!!


In gewone kas zijn overnacht mijn tomaten slap gaan hangen nou ja een struik, die was van de week ook omgekukeld van zwaarte  dus misschien toch geknakt , ik dacht het niet maarja ook afwachten.

En er komt weer een hagelwitte prachtige Oer Hollandse bloemkool aan!


De suikermais gaat super net zoals de early white en de Purple Queen spercibonen die gaan bijzonder hard




Hier een mooi water druppeltje op mij Leeuwenbek



Nou ik ga ff warm worden tot ziens!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten